воскресенье, 16 марта 2014 г.

Deci eu stiu ca demult nu am scris pe blog ,azi am timp liber , :D ma mir si eu cumde il am , ca eu mereu sunt ocupata , la ansamblu (chitara) scoala (corul), lectii, proiecte diferite , es afara cu prietene  si asta-i . Vreau sa va zic cum imi petrec eu zile , ca deobicei eu merg la scoala dupa scoala nici nu ma odihnesc eu deacum trebuie sa plec timpul nu asteapta :D, mereu am ceva de facut ,dar ii dibilizm cind eu es cu Catea off :D noi parca suntem drogate ne ridem capet , tat drumu putem sa ne ridem sa povestim diferite lucruri , am mincat si pauk :D da nu adevarat , e acum nui acasa sa imi trimata poza dac cind o sa fie eu a sa va postez pauc de care am mincat :D . Azi deopilda am fost si meam facut poze :D cind vreu poze eu abizatelina trebuie sa le fac :D si iaca leam facut :D. Daca  vreti sa facem concursuri sau ceva de genu scriti pe ask.fm si facem ! Critici, imbracaminte etc !  Si iaca vrio citeva poze de azi :D:D  :D Varmea teai spariet asai ?


Комментариев нет:

Отправить комментарий