суббота, 12 апреля 2014 г.

Prietenii cei mai buni !!!

Am fost rugata pe ask sa scriu despre prietenia dintre mine Alexandrina si Valeria ,  ce secret avem ca prietenim asa de mult , nu avem niciun secret , posibil cum se spune suflete pereche ,de cite ori neam sfadit numai noi stim si peste cite am trecut , vara 2013 nu am prietenit 4 luni , dar neam impacat . Cum am facut cunostinta nu prea tin minte , matinca e mo sunat si sa esim si piurma am venit la mine in curte si eram mai multi , fasem cartofe :D si iaca asa  , da mie nu imi place de ea si ii de mine ni sfadem ni batem :D, si nustiu cum noi neam impreietenit cu ele <33. Secrete noi nu avem sau poate le avem .... in fiecare prietenie se afla un secret care tine prietenia strinsa , asa si la noi <33 Vreau sa le multumesc ca ele exista si imi fac ziua mai frumoasa si absenta lor , imi dau sfaturi , ma inveselesc, strig la mine , ma inerveaza :D o sa pun poze de mai demult !




Комментариев нет:

Отправить комментарий